fredag 27 maj 2011

bigaråer och ett par fyrklöver

Fredagskväll och mys hemma i soffan. På väg hem från jobbet i eftermiddags gick jag förbi en butik som skyltade med billiga bigaråer. Jag älskar bigaråer. Älskar. Så nu sitter jag och mumsar på stora, söta, röda bär och funderar över hur mycket pengar jag kommer att vinna imorgon. Eller redan ikväll faktiskt. Ikväll blir det triss och imorgon tänkte jag plocka hem drömvinsten på Lotto.

Även om jag nästan aldrig vinner eller skrapar fram någon storvinst så skadar det ju aldrig att addera lite spänning till vardagen!

3 kommentarer:

bokhyllan sa...

Vann du? =)

Guldkorn by Elin sa...

Efter lite spännande skrapning vann jag ingenting. Fast jag tror på Robert Brobergs låtrad "Målet är ingenting, vägen är allt".
Och det blir ju festligt lite senare idag också, när Lottodragningen är :)

Bloggande 4barnsmamma sa...

Jag också! ÄLSKAR:)
Fin lördag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!