torsdag 5 maj 2011

klätterapor i träd

Igår var det skojigt värre på högre höjd. Hela 11 meter ovan mark. Efter jobbet igår åkte iväg ett glatt gäng på tio personer för att klättra i träd. Eller egentligen mer mellan träd. Det var otroligt roligt och stundtals ganska krävande både styrke- och balansmässigt. Jag skrattade hysterisk mycket och var så där härligt trött efter två timmar bland trädtoppar och på kluriga banor.

Sist hittar ni ett litet filmklipp och kolla gärna in Hannes lite längre fram när han i slutet ger sig ut på linan och helt tappar fotfästet. Att jag inte dog av skratt när jag hade honom framför mig på alla banor är inget annat än ett mirakel.



 Vi trampade oss genom nät och kröp genom tunnlar.

Och vi var väl fastspända genom hela banan. Och tur var det.

 Det fanns många linbanor. De var superhärliga att åka!

Vi avslutade vårt äventyr med god mat och en summering av äventyret.
Många skratt blev det.

Jag på lina. Hannes framför, på väg ut på sin.

Hoppas att ni haft en fin vecka så här långt hörni. Tänk att det snart är helg igen, härligt!

1 kommentar:

bokhyllan sa...

Vilket äventyr!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!