torsdag 9 februari 2012

ja men ja!

Solen skiner och det är skitkallt ute, säkert flera, flera minusgrader. Jag fryser arslet av mig så fort det är kallare än femton plus ute så mina referensramar är tveksamma men det är minusgrader i alla fall, så mycket kan vi konstatera. Och att himlen är blå. 

Efter lunchen som, passande nog med tanke på det alpina klimatet, bestod av gulaschsoppa, fick jag med mig Åsa och Per (fotograf här) på en promenad. Vi hittade en plats i solen där vi stod i säkert en hel minut och njöt av solen som nästan värmde. Men jag menar, en kaffe i solen i början av februari, hur fint är inte det? Jag röstar för!

Hoppas att ni har det minst lika gott där ni befinner er. Cheers!

Dollface och jag.

1 kommentar:

Suzan sa...

Blåsigt o kallt o jävligt i malmö ://

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!