lördag 4 februari 2012

vore det inte för osten...

..så hade jag och Simon, killen i filmen I rymden finns inga känslor, kunnat vara soul mates. Typ. Och för er som inte sett filmen; killen har Aspbergers syndrom (precis som min bror Björn) och diggar cirklar, allt ska vara runt, runt! Fast handen på hjärtat så älskar jag nog alla former, men man kan ju låtsas lite. 

Jag kollar på nyhetsmorgon, käkar frukost och tänker att det hade varit trevligt med en morgontidning på helgerna. För ett år sedan var jag militant nej-sägare när de ringde och ville erbjuda en helgprenumeration på GP till ett så där himla bra pris. Men nu, nu har jag blivit ett år äldre och plötsligt både köpt bil (nu i veckan!), utvecklat en längtan efter morgontidning och överväger att bli hundägare då min bror blivit allergisk mot sin. Var ska det här sluta? Spännande.

Men nu väntar gymmet.
Önskar dig en jätteskön lördag!

3 kommentarer:

Kicki sa...

Överraskningar förgyller livet! När du väl har en morgontidning kan du inte vara utan! Ha en fin helg! Kram

Milea sa...

Åh! Köpa bil är stort! Grattis!

Suzan sa...

ÅÅÅÅhhh..voovvvee!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!