lördag 16 juni 2012

torsdagsparty i slottsskogen

I torsdags gick den årliga grillfesten i med kollegorna på Det Stora Företaget av stapeln i ett soligt Slottsskogen.

Bubblet låg på kylning..

...och uppslutningen var god. 

Svenska jordgubbar och bubbel. Man blir lycklig i hjärtat.


Det skålades och skrattades.

Det grillades korv... och marschmallows så att det stod härliga till.

Och en och annan kork flög iväg i luften under kvällen.

Markus och dollface gjorde sitt bästa för att se coola ut. Att sedan ingen av dem egentligen röker hör liksom inte till saken.

Det spelades beachvolley och jag fuskade lite. Men har man frusna fötter får man faktiskt ha skorna på. Även om sandfyllda skor helt klart utgör ett visst handikapp.

Talangfulla kollegor..

Spelet bröts så klart då och då för en vätskepaus.

Och det sjöngs för fulla halsar till musiken som letade sig från stereon vidare ut i juniskymningen. 


En väldigt lyckad kväll. Kort och gott. 

2 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Elin, det var SÅ roligt att träffa dig idag. Tusen tack för att du kom!!

Guldkorn by Elin sa...

Ja men ååh! Detsamma! Så glad att jag hann dit och så roligt att få prata en stund. Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!