onsdag 26 september 2012

what my heart felt like

Nio dagar tillsammans går alldeles för fort när man har så otroligt många dagar ifrån varandra. Jag har njutit av varje vaken sekund och varit så lycklig över att få ha honom nära. Så när vi pussades hejdå flygplatsen tidigt i måndags morse kändes det som att mitt hjärta sprack precis mitt itu och jag grät i flera timmar. Hur galet? Han kommer ju hem igen. Det är bara så långt till jul..    

Lite sömn och en ny dag gjorde dock gott för hjärtat och det kändes lite mindre trasigt nästa morgon, om än inte riktigt helt. Kanske blir det inte det förrän han kommer hem igen. 

Men nu är jag i alla fall tillbaka i verkligheten igen och tänkte hänga här och hos er lite mer framöver!


4 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Vad härligt men sorgligt.

bokhyllan sa...

Kärlek... och vips är det jul och han är tillbaka!

Västgötskan sa...

Förstår dig absolut! Det hjälper inte så mycket att han kommer tillbaka. Inte just där och då... :-(

Kram till dig!

Kicki sa...

Din bild säger mer än alla ord... Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!