måndag 15 oktober 2012

chanel noir - det nya knarket

Ni vet, those defining moments när man plötsligt kommer till insikt. Jag hade ett sånt idag på lunchen när jag gick in på Åhléns för spraya på en liten puff av Chanel Noir på handleden. Igen. De har testflaskan bakom kassan och den där riviga tanten med läderhy och stora, svarta glasögon stod bakom disken. Igen. 
Och det är alltså här jag någonstans får en out of body experience när jag ser mig själv smyga runt mellan hyllorna, sneglandes mot kassan och vänta på att hon ska gå iväg så att jag kan fråga killen istället. Jeez. Som värsta knarkaren som väntar in rätt tillfälle att ta sin fix.

Jag SKA köpa den, men tänkte vänta till hemresan från Goa i början av november. Till dess får jag väl lägga upp ett roterande schema med vilka butiker jag ska besöka vilka dagar för att tillfredställa mitt behov.  

4 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Vad bra med sådana tips- Tack.

Agneta sa...

Äh. Strunt i expediten, det är inte hennes parfym! :)
Såvida inte killen är en snygging förstås?!

Kicki sa...

Haha,man måste ju testa flera gånger för att verkligen veta om man passar i det;) Kram

Annika Soulcityguide sa...

Det är så härligt när man hittar en parfym som luktar gudomligt på en :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!