måndag 29 oktober 2012

Puss och kram!

Ett litet hej från Goa. All is good!

6 kommentarer:

Agneta sa...

Åååååååhhhhhh.... :)

Åsa Hellberg sa...

Wow!

bokhyllan sa...

Meeen åååh... Ha det gött! :)

jenny_hemma sa...

Fy tusan va gott det ser ut! Är det en lassi du har i handen?

Sandra sa...

Oh my, Elin. Här öser regnet ner i ett grått Stockholm. Jag ska ta på Lillan overall och vovvan i koppel och hämta thaimat till mig och en vän. Det är ju nästan som paraplydrink i Goa ;) Bara olika sätt att njuta på.
Stor kram

Guldkorn by Elin sa...

Åh men hej vad roligt att ni droppar förbi och lämnar kommentarer! Hoppas att ni överlever regn och höstrusk hemma sötnosar, har sett att NY har det än värre.. Ska ta med lite sol och värme till er!
Jenny: Nja, nästan ;) En Pina Colada.. Kokosnötterna var slut just då!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!