torsdag 25 oktober 2012

jo just det... en sak till

Jag trodde att jag hittat en ny kärlek i Coco Noir, som ni kanske minns. Den romansen var dock som bortblåst när min kompis från Stockholm kom hit i förra veckan. Och då inte för att jag föll handlöst för henne, även om hon är en förtjusande kvinna, utan för att hon introducerade mig för byredos Gypsy Water. Tror att jag hängde efter henne och sniffade i luften hela kvällen.

Så jag var helt enkelt tvungen att köpa den idag för att inte tappa förståndet helt. Lyckan är total.

5 kommentarer:

Milea sa...

Oh - den har jag varit så nyfiken på! Hittade du den på NK?

Kicki sa...

Låter farligt;)

Västgötskan sa...

Härligt när man hittar något man verklgen vill ha! :-D

Guldkorn by Elin sa...

Yes Milea!
Finns på NK :)

bokhyllan sa...

Om nårgra dagar ska jag in till stan. Måste nog in och känna lite på den doften... :)

Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!