söndag 15 januari 2012

coffee, tea, hats and me

Igår var jag och Ella på fest med hatt-tema (ett ord som för övrigt inte går att skriva ihop, stämningen på den festen alltså). 

Flera av mina goa kollegor var med, en av dem är Markus. Alla var lagom glada i hatten och kom hem i lagom tid på natten och söndagen har varit så där härligt söndagslunkig.  

Åh kaffe. Åh frukost. Så gott!
Efter lunch mötte jag upp en vän i stan och vi tog oss till Brogyllen för en fika. Där underhöll de här pojkarna.
The Shy Lips. De var rikigt, riktigt bra.

Ja, och här sitter jag och myser.

 När min vän var tvungen att kila hemåt dök Markus upp och han hade med sig programmet för årets filmfestival. Så vi drack te, funderade över filmer man borde se och summerade så klart föregående kväll. 


Ja, och bara så där så var helgen över. Det ska förresten bli spännande att se hur det luktar på jobbet imorgon. Vi fick gå hem efter lunch i fredags då en kraftig brand bröt ut och våra lokaler blev rökfyllda. Dramatik på hög nivå. Men så var det också fredagen den 13:e. Kram och fin kväll på er!

3 kommentarer:

Kicki sa...

Läskigt med branden, tur det gick bra! Kul med hattar på fest och du vad fin kannan är med speglingen:) Kram

Anonym sa...

Du är den finaste jag vet, min tro mitt hopp min kärlek! Och shit vad Brogyllens mackor är goda!:)

Löv!
/T

bokhyllan sa...

Hatt-kalas, så kul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!