tisdag 3 januari 2012

rosettparty

Det är tisdag, jag är förkyld och har så där vattniga ögon som en del gamla människor har. Så för att väga upp en snorig uppsyn festade jag helt sonika till det med en stor rosett i svart satinband till den vita skjortan idag. Ni förstår ju själva vilket party det blev.

Nu är arbetsdagen över och jag ska hem och se om jag kan leta rätt på någon repris av Fråga Doktorn eller liknande program som gamla människor tittar på. Tänker att det säkert finns något avsnitt som tar upp problem med överaktiva tårkanaler. Alternativt käkar jag bara ett gäng apelsiner, bäddar ner mig i soffan och kollar på film. Det har ju hjälpt förut.

Hoppas att ni har haft en skön tisdag!

4 kommentarer:

Theres sa...

Så där snygg vill jag oxå vara när jag har förkyldvattninga ögon...
Krya på dig kakan och god fortsättning. Kram

Asmma sa...

Snygg du e!!! <3 krya på dig!

Kicki sa...

Det vattniga försvann ju helt! Kram

Guldkorn by Elin sa...

Damn! "Elin fiskar komplimanger på bloggen". Det var ju osexigt :) Men ni är söta som har överseende och skriver snälla saker ändå. Puss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!