fredag 20 april 2012

tack till mig själv

Började fredagen med lite omtanke. Om mig själv. Sist jag lät någon ta hand om min fötter var i Peking 2007 så jag tänkte att det kanske kunde vara dags igen. Hittade denna deal i min inbox i morse och studion ligger bara ett stenkast från mig så det fanns inte mycket att fundera över. Nu ska jag bara samla krafter inför denna prövning. För även om det till största del är skönt med fotvård så finns det moment som är något mer krävande. Det kittlas något helt hysteriskt när de filar runt tårna, även om man är relativt okittlig som jag. Jag skrattade så att tårarna rann senast. Men åh vad fina tassarna blev!

1 kommentar:

Miss S. sa...

Haha, det kan kittlas rejält :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!