onsdag 20 april 2011

praise the lord

All väntan är över, äntligen är hon här! Tillåt mig att presentera Sigrid. Hon är liten och vit och alldeles fantastiskt efterlängtad. Min nya laptop. Och jag vet att det är fånigt att döpa men jag är cool i så många andra avseenden att jag kostar på mig att göra det utan omsvep. 

Jag fick henne av mina chefer igår, de är verkligen världens bästa, och hon får bo hos mig så länge jag är anställd hos dem. Med andra ord kommer hon att kunna bo in sig riktigt ordentligt. 

Om än något motvilligt, eftersom det är bra att leva i den riktiga världen också, så måste jag erkänna att det känns enormt skönt att äntligen vara uppkopplad igen. Från och med nu hoppas jag kunna göra lite fler inlägg, med bättre foton och schysstare layout. 

Så kram på er och på återseende, snart! 



1 kommentar:

Lysande ögonblick! sa...

Wooohooo. Men du. Det är ju superdupercoolt att döpa. Jag döper allt. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!