fredag 15 april 2011

smaklöst

Tillåt mig att som hastigast sammanfatta de senaste tre dagarna:
• Bortsovna
• Snoriga
• Febriga
• Smaklösa

Jetlag och dunderförkylning är en särdeles oinspirerande kombination och verkligen inget jag kan rekommendera. Att inte ens kunna trösta sig med ett par goda chokladpraliner gör lidandet bara än värre. Allt smakar likadant. Det vill säga ingenting.

Ja, ni förstår ju själva hur väldigt synd det är om mig just nu. Så nu bäddar jag ner mig i soffan igen för imorgon har jag tänkt vara frisk. Det är ju positivt!

Hoppas att ni haft en bra vecka i alla fall och att kvällen bjuder på fredagsmys, after work, bio eller något annat skoj!
Kram

3 kommentarer:

Sandra sa...

Krya på dig tjejen! Kram!!

Kicki sa...

Men stackars söta du! Bli frisk nu! Kramar

Åsa Hellberg sa...

Jag förstår precis hur illa det är med dig:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!