söndag 9 oktober 2011

söndagslunk


Efter en sen utekväll skuttar man inte direkt upp ur sängen klockan nio på söndag morgon, även om det var då jag vaknade. Kaffe och lite färgglad trendspaning får bli min start på dagen. Tänker att det hade varit fint att komma ut i skogen och andas lite höstluft men inser att jag nog får nöja mig med stadens soldisiga fukt idag. Ikväll blir det middag hos en tidigare kollega så jag ska snart pallra mig iväg för att köpa en inflyttningspresent.

Vad ska ni göra idag? Om ni packar picknick-korgen och beger er ut i skogen så kan ni väl ta med mig i tanken, bara en sekund eller så, det hade varit så väldigt fint att få vara med en liten stund!

2 kommentarer:

Suzan sa...

Funderar på att baka idag :D

Sandra sa...

Det blev stadshäng här med !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!