torsdag 13 oktober 2011

i mitt hjärta finns alltid du

Du och jag Björn. Det var så självklart en gång. Livet och vi. Jag gick först och i min lilla hand höll jag din lilla hand och så var det bra med det. Jag önskar fortfarande så väldigt ofta att livet kunde få vara just så. Att om jag bara håller din hand i min så blir det bra. Men det är det inte och du är inte här längre. 

Idag skulle du ha fyllt tjugonio år. Tre födelsedagar utan dig. Det är alldeles för många och trots det kommer det att bli så många fler. Och jag försöker att hitta ord för att beskriva den där enorma saknaden men det går inte. Så jag lånar en rad ur en låt av Ulf Lundell och så tittar jag på några foton från den där tiden i livet när vi var något självklart och vi aldrig behövde sakna varandra.

Som om min själ har gått ifrån mig för att vara hos dig, så saknar jag dig. 





I mitt hjärta finns alltid du.

9 kommentarer:

Angelica sa...

kramar i massor! <3

Kicki sa...

Så fina bilder med fina minnen, jag blir tårögd... Kramar till dig!

Alex sa...

Massa kärlek till dig!

Sandra sa...

Vilket fint inlägg. Många kramar till dig min vän.

Anonym sa...

Älskade vän, vad fint skivet! Stor kram till dig!

Sophie

Malin Berg sa...

Du skriver så fint Elin. Många kramar

Guldkorn by Elin sa...

Tack för alla fina kommentarer, ni är fina ni. Kram!

Sven sa...

Du är så fin fina...

Sandra sa...

Så himla fint Elin. Du berör mig. Massa kramar, tankar och kärlek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!