söndag 8 juli 2012

det är på balkongen det händer...

...tydligen. Stå ut hörni, det blir snart höst och då kommer det bara att bloggas från olika inomhusmiljöer. Typ. Men annars är det här vi hänger. Där det händer. På balkongen. Syster och jag sitter här nu och äter frukost, läser tidningen och lyssnar på Bob Marley. En lysande start på dagen. 

Vill passa på att säga tack för de fina, glada och härliga kommentarer ni lämnar här när ni tittar förbi. De gör mig verkligen genuint glad!

Hoppas att ni får en skön söndag!



3 kommentarer:

bokhyllan sa...

Ser mysigt ut och vilken fin dukning. Gillar den prickiga tekoppen!!!

Glad sommar! Kram

Anmaja//Lussekatt sa...

När jag klickar på att skriva en kommentar har jag redan i huvet formulerat ett par meningar jag tänkt skriva. Och då upptäcker jag att föregående talare tänkt exakt lika. Så jag tillägger bara; Var är den fina koppen, röd med vita prickar, inköpt?
Glad sommar!
Anna

Guldkorn by Elin sa...

Haha! Ja men, great minds think alike ;) Koppen kommer från Åhlens. Köpte den för något år sedan och såg att de fanns i blått och vitt nu i vår. Kanske finns röd/vita på nytt nu, man vet aldrig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!