söndag 1 juli 2012

sommarfest utan selleri

Igår var det sommarfest hos en av Markus kompisar. Han och hans tjej råkar bo nästan rakt över gatan från mig så vi tog självklart på oss det somrigaste vi hade och kilade över. Vi var nog över tjugo personer där men jag var upptagen med att prata med dem istället för att fotografera dem. Tydligen..

Köksfest på sommarfest. På alla fester. Det är alltid i köket det händer.

Karibisk hetta eller svalkande svenskt bål . Bara att välja.

Skål!

Buffén stod uppdukad och bjöd på massor av "godis".

När klockan blev ett gick vidare ut i natten och drack Bloody Marys utan selleri i... för att den var slut. Man kan ju inte få allt liksom. Fast en grymt trevlig kväll fick vi i alla fall!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!