lördag 21 juli 2012

kebnekaise fjällstation



Vi gick klockan tio imorse och var framme halv tre nu i eftermiddag.
Det är kallt som fan, blåser och jag är trött. Samtidigt är det så vansinnigt vackert och så grymt härligt att vara ute och vandra att värken i kroppen liksom domnar bort av upplevelsen.

Ölen i värmestugan just nu sitter fint den också. Imorgon går vi upp på Kebnekaise och ner igen. Wish us luck!

Foton från hela resan kommer självklart när jag är hemma igen. En sak bara: Lofoten! Öarna gör något med en som liksom inte går att förklara. Man dör lite inombords när man måste åka därifrån.

Åk dit. Upplev.

1 kommentar:

bokhyllan sa...

Elin, ser fram emot dina bilder.
Lycka till och kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!