måndag 30 juli 2012

where do i begin...

Nu är jag hemma igen! Två veckor på resande fot och ungefär sjuhundra foton senare. Jag sitter och tittar igenom alla och funderar över hur jag ens ska kunna börja sortera ut dem för att kunna visa er så småning om. Norge är så fantastiskt vackert och Sverige likaså. Det här kommer nog att ta sin lilla tid. Passade på att uppdatera mina två senaste inlägg med två foton i alla fall, always a start!

Och förresten, kram på er! Jag har saknat att hänga hos er och jag har saknat mitt eget lilla kryp-in här. Feels good to be back.  

Vy över Reine, Lofoten.

6 kommentarer:

Kicki sa...

Åh, vilken utsikt! Välkommen tillbaka! Ja tack, fler bilder tack!:) Kram

Milea sa...

Wow - vilken bild! Det där kanske är en annan variant av tio dagar i kloster? Kram!

Sandra sa...

Saknat dina uppdateringar också! Helt fantastisk bild och vilken sjujädra semester ! Mera, mera bilder!

Västgötskan sa...

Vilken häftig bild och vilken utsikt! Aningen avundsjuk måste jag säga! Hoppas ni har haft en kanonresa! :-)

Kram M

Miss S. sa...

Härlig bild :D

bokhyllan sa...

Bra jobbat!!!

Vilket äventyr, eller hur!

Fantastisk bild. Härligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!