torsdag 23 juni 2011

ja det var en kväll i juni

Då när sommaren är som bäst...
Vi sågs, fyra goa vänner, på en restaurang i stan där vi åt tapas, drack en öl och skrattade oss igenom ett par timmar. Det är bland det bästa som finns. Att få skratta och spåna på galna saker tillsammans med personer man verkligen håller av. Hurra och skål för det!

Nu ligger jag i sängen och har sovit ett par timmar. Klockan är halv fyra på morgonen och det är gryning. Magen tyckte inte att det var lika roligt med tapas som jag själv gjorde. Men det gör inte så mycket för vet ni, medan jag legat här i sängen så har jag genom mitt öppna fönster hört koltrastens första, porlande toner i den tysta morgonen och den allra första regndroppen mot fönsterbläcket utanför. Det är inte så ofta man får uppleva den stunden, så jag passar på att njuta av den medan jag kan.

Tidiga torsdagskramar från mig!

1 kommentar:

Kicki sa...

Även om du inte mådde så bra så lät det så himla fint! Kram till dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!