onsdag 27 juli 2011

böda sand

Ok, två blogginlägg har försvunnit ut i cyberrymden men jag ska leta rätt på dem vad det lider. Täckningen på Öland är lika kass som alltid men är man semester ska man ändå fokusera på annat än mobilen så det är väl lika bra.

Idag har vi styrt kosan mot norra Öland och Böda Sand. Vi och alla andra i sydöstra Sverige. Härligt med gemenskap och värme. Solen steker från en klarblå himmel och det börjar knorra i kaffetarmen. Dags att lyfta från brassestolen och hitta närmsta fik!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!