torsdag 21 juli 2011

not so way out west

Äsch, typiskt! Jag började morgonen med att försöka få en biljett till Way Out West men de fåtal de släppte var slut tre sekunder över nio. Och då skojar jag inte, med lite god vilja kan jag sträcka mig till fem sekunder över men inte mer. Det hade varit så väldigt roligt att gå och det är första gången jag varit intresserad av det på riktigt men jag blev det väl lite för sent helt enkelt.

Tråkigt men inte världens undergång. Jag menar, jag går ju på semester imorgon! Och när det nu inte blir Way Out West så finns det ju möjlighet att boka en resa eller hitta på något annat skoj. Eller bara stanna längre på Öland och njuta av sommaren, på Ease Out East, min egen festival där det bara spelas musik som jag tycker om, dagarna i ända. Åh ja, det kommer att bli toppen!

Nu drar vi igång den här dagen på riktigt hörni och jag gör det med en stärkande kopp kaffe.
Ha en skön torsdag där ute!

1 kommentar:

Sandra sa...

Tråkigt att du inte fick biljett. Hoppas att du finner något annat att fira din semester med. Dina andra planer lät ju inte alls dumma! Önskar dig en riktigt skön ledighet !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!