söndag 11 september 2011

smakråd tack!

Ok hörni! Som utlovat kommer här en serie foton på de bågar jag lånat hem över helgen. Det är fritt fram att garva åt samtliga foton. Vad säger ni, vilka är bäst? Günterbågarna i guld kommer jag nog inte att satsa på men de var lite roliga att testa i alla fall! Det är två foton av varje par, uppsatt respektive utsläppt hår (så blir det kanske lättare att få en känsla för formen tänkte jag).









(Detta är samma glasögon som det sista paret fast i brunt istället för svart)


10 kommentarer:

Theres & Janne sa...

Janne tycker dom första, jag tycker nummer två eller tre.

Osloskånskan sa...

Alltså jag gillar ju allihop! Antagligen är det du som är söt (JA!!!) och allt klär ju som bekant en skönhet. Så ingen bra hjälp från mig tyvärr...

Sandra sa...

Fin i alla men jag röstar på nr 2 eller nr 3. :-)

Åsa Hellberg sa...

De svarta längst ned får farstarösten!

Anonym sa...

Nummer ett eller två.
Tycker nr 2 är fula bågar...eller trodde jag tyckte det,men du är jättevacker i dom och särskilt med håren uppsatt!

Lycka till!
Usch...tur att det inte är min tur än att välja nya glasögon:-)

Asmma sa...

De första eller sista!!! :o)

Lysande ögonblick! sa...

Första. Så snygga. Gillar de sista också. :)

Eleanor sa...

Riktigt snygga allihop, men jag röstar för de första eller sista..

Kicki sa...

Aaahh vad svårt...kanske är försent ute förresten??!! Röstar på nr 1! Kram

Fröken Harrysson sa...

Jag röstar också på första eller sista!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!