onsdag 13 oktober 2010

En Björn i Himlen..

... och en Elin på jorden.
Idag skulle han ha fyllt 28 år, min lilla bror. Lillebror. Den snälla, sköra och underbara.
Jag saknar honom, tänker på honom och lär mig sakta att leva utan honom. Lär mig, för att livet måste få gå vidare.
Våra fina stunder har jag alltid kvar även om jag inte har honom längre.

Så idag firar jag dig lillebror. Med banankaka och roliga filmklipp på nätet. De vi brukade titta på och skratta hysteriskt åt.
Så är du med mig idag, på vårt sätt, och gör min dag lite ljusare.


Bear in Heaven
Illustration av Raisa Pennanen


1 kommentar:

Ullis sa...

Skickar massa massa kärlek till dig min vän.
Och jag tar för givet att dom roliga klippen faller mig med i smaken, så jag skrattar lite åt dom med, när jag ändå är igång!
<3 <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!