onsdag 9 mars 2011

när man behöver skratta lite

Ja, ibland kan man ju behöva det. När man har varit allvarlig för länge. När man känner sig lite uttråkad eller när man känner för att skratta, så där bara för att. Då är det bra att ha ett säkert kort i bakfickan.

Den här sidan brukar jag besöka lite då och då för att jag vet att jag garanterat kommer att vika mig av skratt inom loppet av trettio sekunder. Idag fick jag dessutom den här länken, med de bästa från februari. Jag och min kollega har skrattat hysteriskt i flera minuter. Tänkte att jag måste dela med mig, utifall att någon har missat detta guldkorn.

Har du något liknande du brukar ta till när du känner att du måste få fnissa eller skratta lite?

(För bildkälla, klicka på bilden)

6 kommentarer:

Osloskånskan sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
Jag bara DÖÖÖR!!!!!

Osloskånskan sa...

Jag länkade dig på studs!!!!

Agneta sa...

Så fantastiskt roligt! =))

Anna sa...

Så jäkla bra! Tack før att du delade, hittade dig hos Osloskånskan.

Anna sa...

Är här igen, har visat min man och så var jag tvungen att läsa en gång till. Det var så jäkla roligt, speciellt Human beef. Jäklar alltså.

bokhyllan sa...

Hahaha... =)
Kram.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!