lördag 24 november 2012

årets första julklapp

...den gick till... ja, mig. Jag var tvungen att slå till på det sista paketet med tre stora doftljus från Voluspa. Med rabattkupong och några värdecheckar fick jag tre till priset av ett. Lysande! Här kommer det att dofta gott framöver.


Hittade även en ljusslinga som blev fin på hyllan bakom soffan och noterade samtidigt att de återigen har tagit in de röda temuggarna med vita prickar som jag har. Vem av er var det som undrade över dem?


De har länge haft enbart de blå men nu finns alltså de röda igen. Kollade igenom mina foton men hittade inget bättre än det här.


Nu ska jag krypa upp i soffan, mumsa på popcorn och kolla på en film. Funderar på om det kanske är dags för Love Actually. Jag blir så galet lycklig av den. Ha en fin kväll!

3 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Det måste väl ändå vara en av världens mysigaste filmen. Perfekt i juletid tycket jag.

Guldkorn by Elin sa...

Ja Åsa! Utan tvekan!

Karin sa...

Vilka vackra bilder!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!