onsdag 21 november 2012

konstigare saker har hänt

Ja men faktiskt.
Jag blev lite hungrig vid fyratiden och kände mig samtidigt lite sötsugen (man behöver inte vara Einstein för att förstå sambandet här..) Så när jag stod där vid godisskåpet och slets mellan godisköp och knäckebrödsköp fick jag plötsligt syn på en nykomling: Wasa Sandwich med crème cheese och choklad. Hello perfekt solution to my problem! Lite mättande, lite söt och faktiskt god. Nu klarar jag mig nog fram till kvällens date med Lemonadfabriken.

(Och nej, jag har inte fått något lukrativt bloggkontrakt och börjat med smygreklam för produkter och matställen. Jag bara delar med mig lite.)

2 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Var det gott?

Guldkorn by Elin sa...

Ja men faktiskt Åsa, jag tyckte att det var det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!