onsdag 21 november 2012

three doors dehli

Här kommer ett tips för er som bor i Göteborg och är på jakt efter ett trevligt lunchställe i Linné där du kan äta annat än pasta (är det bara jag eller finns det väldigt många pastarestauranger i Linné?).

Three Doors Dehli är ett mysigt och fräscht Italienskt ställe med en stor salladsdisk som erbjuder väl utvalda ingredienser. På menyn finns även goda soppor och fantastiska små smörgåstårtor som fås till denna. Att man dessutom får ett helt fantastiskt bemötande gör den totala lunchupplevelsen till en riktig fullpoängare.
Gå dit och njut av en god lunch i trevlig atmosfär, det är vi alla värda lite då och då. Eller ofta till och med.

(Och tack Calle för att du hade sinnesnärvaro nog att ta ett foto på maten och låna ut detta till mig. Jag hade uppenbarligen mitt fokus på annat. Som att äta.)









2 kommentarer:

Kicki sa...

Kul tak:)

Isa sa...

Kan bara instämma. Underbart ställe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!