torsdag 29 november 2012

klippet som aldrig slutar att vara roligt

Min kompis Theres och jag jobbade ihop för några år sedan och vid ett tillfälle nosade någon av oss rätt på DETTA helt hysteriska klipp. Jag tror att vi måste ha skrattat åt det mer än åt något annat klipp någonsin. Till och med jag börjat på ett nytt jobb så fortsatte vi att någon gång då och då skicka den till varandra och maila hysteriska hyenagapflabb till varandra.

Och så igår skickade hon upp klippet på min facebook wall igen och jag skrattade precis lika mycket som alla andra gånger. Det är detaljerna som gör det!

Hur hon håller upp tårtan när hon åker förbi.
Hur snitsigt hon lyckas stänga dörren.
Motorn som varvar upp.
Skräcken när klänningen går sönder.
Hur hon står och rycker i tygbiten (vad ska hon med den till?).
Och resten... ja, det är ju historia. 

1 kommentar:

Kicki sa...

Hahaha, tack för den:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!