torsdag 22 november 2012

sweet wednesday

En del av bloggandet som jag uppskattar väldigt mycket är alla de nya bekantskaper man gör. De allra flesta förblir kanske nätbekanta (fortfarande väldigt uppskattade) men så finns det även dem man träffar och Milea är en av dem. Där har ni person full av liv, glädje och positiv energi! En sådan person som man direkt fattar tycke för och man kan hänga med hur länge som helst för att man har så mycket roligt att prata om.

Vi har sprungit på varandra några gånger under hösten men igår lyckades vi äntligen styra upp vår andra date och landade på Vink. Lite vin, en god plocktallrik och massor av snack senare vinkade vi hej då och gick åt varsitt håll genom ett kvällsfuktigt Göteborg som ändå kändes lite varmare än vanligt, på något sätt.

 

4 kommentarer:

Milea sa...

Tack snälla!! Risken är överhängande att det inte tar ett halvår till dejt tre!

Guldkorn by Elin sa...

Haha! Ja, jag är helt säker på att det inte dröjer lika länge till nästa gång ;)

Västgötskan sa...

Visst är det härligt att man kan träffa bloggvänner IRL och verkligen komma jättebra överens? :-)

Ser ut som en mysig kväll!
Kram M

Guldkorn by Elin sa...

Ja, det är verkligen toppen Malin! En riktig bonus med bloggvärlden :)
Hoppas att du haft en go torsdagskväll! Imorgon är det fredag, yay!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!