onsdag 22 december 2010

om sj och vädret vill

Om två timmar åker jag till Öland! Tror jag.
Jag har varit inne på SJ:s hemsida flera gånger under dagen och med en liten orosklump i magen gjort sökningar på sträckan jag ska åka. Än så länge inga förseningar eller inställda tåg. Lysande! För jag längtar verkligen efter att få komma hem till ön.

Jag vill mysa med familjen, hunden och katterna ikväll. Jag vill sova länge imorgon och äta frukost med Öland utanför fönstret. Jag behöver det.

Håll tummarna för mig är ni snälla, fler tummar än två måste betyda lite extra tur!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!