måndag 20 december 2010

Wooaaaahhhh!!!!

Jag vet inte hur jag ska formulera mig för jag kan inte tänka klart. Så vi tar det på enklast möjliga sätt: Jag har skrivit under för ett nytt jobb idag. Och sagt upp mig från mitt nuvarande.

Jag är så lycklig och nöjd över mitt beslut. En fantastisk tid väntar, med de bästa cheferna jag kan tänka mig samt riktiga toppenkollegor. Ett litet företag med hjärtat på rätt ställe och med en enorm utvecklingspotential. I can't wait to start.

Nu ska jag hem och sova. Och vila rösten. Over and out!

 

5 kommentarer:

Sandra sa...

Vad spännande! Stort grattis! :-)

Sandra sa...

Åh tack Elin! Jag önskar dig en riktigt fin jul och STORT grattis till nya jobbet ! Vad är det du gör ?
kram

Sophie sa...

Underbart! Jag är sååå glad för din skull! Kram

Guldkorn by Elin sa...

Tack fina ni!
Jag jobbar som teknisk skribent just nu men ska från slutet av mars jobba som koordinator istället (tror jag.. vi har inte bestämt uppdrag än men det lutar åt det) :)

Asmma sa...

Tror du kommer att ha the time of your life babe!!! Grattis ännu en gång!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!