lördag 12 februari 2011

blå himmel och en blommig kaffemugg

Man blir liksom lite extra glad när man vaknar och blickar ut mot en klarblå himmel. Energidepåerna fylls till bredden och genast känns det lätt att hoppa upp ur sängen. Jag firar med lite äggröra med riven parmesan, att dricka kaffe ur en blommig mugg och fundera över vad jag vill göra av dagen. En strålande start på en helg utan några måsten eller inplanerade aktiviteter. En helg att göra det som faller mig in för stunden. Tusan vad fint. Jag ska njuta av varje sekund.

Lördagskramar till er!


4 kommentarer:

mammaxtre sa...

En guldkantad lördag. Sådana lördagar älskar jag.

Ha det riktigt bra!

Kicki sa...

Äggröra med parmesan, måste testa!
Ha en mysig söndag! Kram

Lysande ögonblick! sa...

LYSANDE! ;-)

Kicki sa...

Hoppas din helg blev fin!
Hjärtemoln:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!