måndag 28 februari 2011

en annan frukost

Ok, det är bara att inse. Det här med frukostar är helt enkelt min grej. Jag älskar frukoststunden. Veckans alla dagar. Fick jag äta bara ett mål per dag skulle det bli det. Frukosten.

Imorse åkte jag och Herr S till da Matteo Panetteria och njöt av nybakat surdegsbröd, deras underbara kaffe och en härlig miljö. De bakar allt bröd själva och när frukosten är över och man kliver ut på gatan luktar kläderna nybakat . Brödigt så där.




Man behöver inte gå hungrig därifrån. Det är ett som är säkert.


På båten till jobbet möttes jag av en härlig måndagshälsning. Nu kan veckan börja på riktigt!

Puss och kram på er! Har ni haft en fin helg?

4 kommentarer:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Sv; nämen! Då var vi ju där samtidigt jö!!:)

bokhyllan sa...

Vilken frukost! Mmmmmm...
Jag tror jag ska bli bättre på det här med frukostar. Kanske lite väl fattigt med bara yoghurt, juice och kaffe...
Kram till dig.

mammaxtre sa...

Äntligen måndag! den var klockren. Den skulle till och med jag, som aldrig vill att helgen ska ta slut, bli glad av att mötas av :-)

Ha en fin tisdag

Kicki sa...

Vad lyxigt och ta frukosten på väg till jobbet! Såg gott ut! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!