fredag 25 februari 2011

ibland undrar jag

När man har det så himla bra på jobbet som jag har det, hur kan man då säga upp sig för att börja med något annat? Svaret är enkelt förstås. Egentligen. För att utvecklas och lära nytt. För drivet, viljan och suget efter nya utmaningar i livet. Men ändå, ibland tillåter jag mig att undra. Som imorse, när vi hade lyxfrukostfredag.





Femtio morgonpigga människor mötte upp och summerade veckan över en härlig frukost. Tusan vad fint!

Fast vet ni. Om någon timme ska jag på lunch med mina nya chefer och arbetskamrater och det ska bli så himla trevligt. Det är så där så att jag verkligen längtar efter att få träffa dem. Tänk att få det bästa av två världar på en och samma dag. Tacksam så in i norden är jag.

(Undrar hur många inlägg jag har gjort om frukost på jobbet. Kanske dags att vidga vyerna lite, enbart av den anledningen. Så att ni får läsa om något annat också.)

Skickar massor av varma fredagskramar till er!

3 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Frukost på jobbet, alldeles alldeles underbart. Och jag verkar ha missat att du ska byta jobb. BERÄTTA!!!!!

Kicki sa...

Men om man har ett bra jobb och ändå hittar ett bättre, hur bra kan det bli?:)Lycka till! Kram

Anonym sa...

maste kontrollera:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!