lördag 26 februari 2011

Varberg view

Att vakna med huvudvärk på en lördag är väl ändå synnerligen onödigt. Än mer en lördag som denna då vi, Herr S och jag, är i Varberg för att fira hans far och bror som båda fyller jämt och därför ska ha stort kalas.
Så här ligger jag nu och stirrar upp i taket, tänker att jag ska vila en stund och sedan vara pigg och solskensfräsch lagom till det är dags att fixa inför middagen. Himla bra plan måste jag säga.

Jag tror i alla fall att det blir en finfin kväll. Herr S ska sjunga en Frank Sinatra-låt för sin far och den stunden ser jag verkligen fram emot. Det blir nog väldigt fint.
Men nu, vila.

Önskar dig en toppenhärlig lördag!

5 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Hoppas huvudvärken försvinner och att kvällen blir ljuvlig!!!

Kicki sa...

Hoppas huvudvärken försvann så du kan få en ny i morgon bitti! Trevlig kväll! Kram

mammaxtre sa...

För din skull hoppas jag verkligen huvudvärken for sin kos.

Hoppas att det blev en minnesvärd kväll.

Osloskånskan sa...

Fin kväll?

bokhyllan sa...

Hoppas huvudvärken försvann och ni hade ett finfint kalas och att Frank Sinatra-sången var underbar!
Kram.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!