söndag 16 januari 2011

en helg går så fort

Åh, det är bra synd att tiden går så fort. Den här helgen hade gärna fått vara lite längre för den var verkligen himla fin. Jag tror bestämt att det får blir ett besök till huvudstaden snart igen.

Herr S träffade gamla klasskompisar och spenderade lördagen med sin bror. Jag träffade en älskad och saknad vän och passade på att fika, äta god mat och shoppa lite grand. Lördagskvällen avslutade vi med en födelsedagsmiddag för henne och annan en söt tjej.
I förmiddags bar det av hemåt igen. På vattendränkta vägar. Från en regnig stad till en annan. Men med massor av sol i hjärtat.

 Stockholms bästa sushiställe fick besök.



 Vi beställde in massor av goda rullar och så några soft drinks till det.
Fantastiskt.
 Så här gott var det.

  Viktigt när man shoppar: en bra blodsockernivå.
Vi fyllde på ordentligt.

 Två minuter senare dyker Tommy Körberg 
upp bakom ryggen på mina vänner.
Om han ändå kunde ha sjungit några toner ur Anthem...

 Grekisk buffé med massor av god mat. 
Vi var i himmelriket för en kväll.

1 kommentar:

Lysande ögonblick! sa...

Men kära nån så ljuvligt. Såg dig inte. Nästa gång kanske vi ses för en fika? :-) Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!