fredag 28 januari 2011

här kan ni också följa guldkorn..

Om man tycker att det är roligt att kika in här och läsa ibland och kanske vill hålla sig uppdaterad om nya guldkorn så har jag ett tips. Genom att prenumerera på bloggen, på bloglovin via länken nedan, så får man en liten blänkare när ett nytt inlägg finns publicerat. Lite smart faktiskt.
Sen finns ju RSS-funktionen i själva webbläsaren samt i listen till vänster här på sidan, smidigt och enkelt om man vill se när ett nytt inlägg är publicerat.

Följ min blogg med bloglovin

Kram så länge!

1 kommentar:

Lysande ögonblick! sa...

Såklart jag gör det. Allt blir så smidigt då. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!