lördag 15 januari 2011

twenty something

En kort nattkram från en trött tjej i sina allra bästa år. Med tre dagar kvar av mina twenty something kan jag konstatera att livet aldrig har varit bättre än nu.

Det har jag sagt varje år sedan jag var femton år gammal. För då någon gång, när jag fick börja köra pappas blå flakmoppe, då började den där "åh, vad bra det är att vara just så HÄR gammal"-perioden. Och den har liksom hållt i sig.

Jag är i Stockholm och myser hos vänner den här helgen. Sushi, soft drinks och cheesecake ikväll. Söder och jag, vi funkar så fint ihop. Imorgon väntar shopping och födelsedagsmiddag med vänner. Jag längtar!

3 kommentarer:

Theres sa...

Och trettio-something blir inte sämre dom heller... ;) Kram och grattis i förskott!

Sophie sa...

Åh, sötaste! Det låter helt underbart :-).

Guldkorn by Elin sa...

Jag tror dig Theres! Och vi måste ses snart, alldeles för länge sen nu. Igen. Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!