onsdag 19 januari 2011

snart tillbaka

Vilka intensiva veckor det har varit. Och är. Med en projektledare fast i Venezuela två veckor extra pga överbokade flyg samt fem nya projektmedlemmar att lotsa genom arbetsdagarna har man inte mycket tid över. Tur att jag har så fina kollegor som ställer upp och hjälper. Roligt är det, och utmanande. Fast lite tröttare än vanligt har jag nog varit på kvällarna den senaste tiden.

Jag hoppas hitta tillbaka hit snart, med foton och några rader om det fina i livet. Som att fylla trettio till exempel. Det gjorde jag igår och det var en himla fin dag. Ett litet inlägg kommer snart.

Kramar till er så länge. Hoppas att ni har det bra!

Vink vink!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Åh, grattis,grattis,grattis !

Lysande ögonblick! sa...

KRAM kära du. Andas och ta hand om dig.

Theres sa...

Och du kan skriva om den fina månen idag... :) Förtrollande, titta upp.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!