fredag 26 november 2010

jag smider planer

Oh joy! Det är fredag och jag sitter på kontoret och smider planer. I magen ligger eftermiddagsfikat och jag misstänker att jag inom kort kommer att få en extra energikick. När sockret letat sig ut i blodet, upp till hjärnan. Det måste vara bra för kreativiteten. Jag kanske borde ha ätit en kaka till.

Jag sitter nämligen och planerar en finsöndag för och med Herr S. Så som han gör för mig ibland. En sådan där dag då det enda man behöver göra är att ge sin tid. När allt annat är fixat och planerat inför. Jag har ett par bra idéer redan nu så det ska bli kul att klura lite till och sedan sätta ihop ett litet paket. Om jag får lite tid över på söndag ska jag berätta hur det blev.

Men än är det bara fredag och just nu längtar jag mest av allt efter en skön kväll i soffan. Jag är mjuk och mör i kroppen efter en timmes massage och misstänker att jag kommer att sova gott inatt. Imorgon ska jag träffa en efterlängtad vän för en heldag på stan. Då är det bäst att vara utvilad.

Hoppas att ni får en skön kväll.
I soffan, på after worken, i biosalongen eller var helst ni kommer att befinna er!


Listor är bra grejer.

3 kommentarer:

Sophie sa...

Å, vad underbart med överraskningar! Jag älskar både att få dem och att ge dem! Ha en underbar kväll i soffan och hör av dig när du vaknar imorgon. Själv är jag på väg till fd jobbet för att gratisäta och svänga mina lurviga utklädd till raggare. Kramis!

Lysande ögonblick! sa...

Lycka till med överraskningen. Jag är övertygad om att det kommer bli ljuvligt. KRAM!!!

Agneta sa...

Ha en härlig solig lördag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!