fredag 19 november 2010

nu är det fest

Det är ju fredag för sjutton! Här har jag redan tjuvstartat genom att festa loss på en kardemummakaka. Är det fredag så är det. 

Jag sitter på jobbet och utnyttjar rasten till att fundera. Inte så mycket på jobb som på vad det är för något spännande som händer klockan fyra. Jag vet inte. Bara att det är klockan fyra det händer. Då ska jag stå redo att bli upphämtad på kontoret.

Herr S har en plan. Han avslöjade det i onsdags och nu har jag otåligt gått och väntat och klurat i två dagar. Spännande som bara den är det. Jag har lovat att inte skruva upp förväntningarna men jag älskar överraskningar. Om det så innebär att bli upphämtad för en inspirationstur till Ikea med korv och glass efteråt så älskar jag det. Att någon har tänkt och planerat för att göra mig glad, det är stort. Jag värdesätter det verkligen enormt mycket.

Bara en och en halv timme kvar nu. Kakan är slut sedan länge. Kvar finns bara spänning och förväntan!

1 kommentar:

Åsa Hellberg sa...

Då hoppas jag att du är på något supertrevligt just nu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!