tisdag 16 november 2010

vilka fårskallar!

Idag fick jag hem två små akvarellmålningar från Agneta som har bloggen Stort och smått. Hon gör härliga målningar som för mina tankar till de små ulltussarna på ön där jag växte upp. Det känns härligt att kunna byta ut mainstreambilderna från Ikea till något genuint. Att de sedan inte riktigt passade i ramarna gör liksom ingenting, för på sitt sätt passade de så oändligt mycket bättre än de förra.
Kanske byter jag ramar vad det lider men till dess tänker jag bara njuta av de små grå där de hänger mellan de stora fönstren i vardagsrummet.

Ledsen för lite dassiga foton. Kvällsljus och mobilkamera. Kanske inte den bästa kombinationen. 



3 kommentarer:

Agneta sa...

Åh, vad roligt! De gjorde sig riktigt bra i ram ju, om jag får säga det själv! =)

Åsa Hellberg sa...

De är superfina!

Guldkorn by Elin sa...

Ja, de är jättefina och gjorde sig verkligen i ram! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej hej..

Mitt foto
..och välkommen hit! Till mig, en glad och energisk livsnjutare som tycker om att fokusera på det goda i livet. Jag växte upp på Öland men flyttade till Göteborg 2006 efter avslutade ingenjörstudier. När jag inte jobbar försöker jag njuta av tiden med dem jag håller av och att utnyttja allt kul den här stan (och resten av världen också för den delen) har att erbjuda. Hoppas att ni ska hitta inlägg här som inspirerar eller bara ger en liten paus i vardagen. Så åter igen, välkommen!